суббота, 20 августа 2011 г.

Nu am putut bunico...

Nu am putut să preţuiesc,
Momentele, cînd te ştiam aproape.
Nici vifor gînd nu îmi dădea,
Că erai tu,la un pas de moarte.

Nu am putut să-ţi demonstrez,
Ce mult ţineam şi ţin la tine.
Privesc spre cer,mă rog cumplit,
Bunico,iartă-mă pe mine.

Iartă-mă pentru cuvîntul rău,
Ce poate, ţi l-am spus vreodată.
Iartă-mă de te-am făcut,
Să stai cu faţa-nlăcrimată.

Şi poate ochii tai albaştri,
Mai pierd şi-acuma,picături de ploaie.
Ce amintesc fiinţa cea curată,
Şi ce aprind, în suflete văpaie.

Îmi pare rau, nu am putut bunico,
Să fiu mereu,mereu eu lîngă tine.
Să-ţi ţin căldura, născută din iubire,
Să-ţi dăruiesc grija, ce ai purtato pentru mine.

Mă mai gîndesc, însă c-un fel de teamă,
Nu ai murit, tu încă mai trăieşti.
Trăieşti aici,în inima-mi ce bate,
Unde-n vecie, rază de soare eşti.

Комментариев нет:

Отправить комментарий